Pranešimai

Rodomi įrašai nuo Vasario, 2018

Želė ne iš pakelio

Vaizdas
Ar mokate pasigaminti paprastą želė, bet ne iš pakelio? Jeigu ne, čia receptas.

Sudėtinės dalys braškiniam želė:

5 lapeliai želatinos
200 g braškių (šaldytų arba šviežių)
300 ml vandens
50 g Sukrino
Braškių papuošimui

1. Pamerkite želatinos lapelius bent 5 min. į vandenį.
2. Vandenyje užvirkite braškes, įmaišykite Sukriną ir leiskite viskam keletą minučių pavirti. Nusunkite skystį.
3. Nugręžkite želė lapelius ir sumeskite į karštą braškių vandenį. Pamaišykite.
4. Želė atvėsinkite arba liekite ant kokio cheesecake.

Šis desertas lengvas, skanus ir paprastas. Galima ant viršaus dėti jogurtą, plaktą grietinėlę, uogas.



Ką valgo Venkė

Vaizdas
Man visada patinka paskaityti ką valgo kiti low carb besilaikantys žmonės.
Todėl šiandien papasakosiu ką valgo Venkė.


Venkė laikosi low carb arba valgo mažai angliavandenių turintį maistą.

Taip valgydama per 6 mėnesius ji numetė 23 kg ir jau gali įsisprausti į 38 dydžio rūbus. Dabar ji sveria 72 kg. Bet svarbiausia, kad ji jaučiasi geriau, nustojo vartoti kraujo spaudimą mažinančius vaistus, pagerino gyvenimo kokybę.

Taigi, ką valgo Venkė? (norv. Wenche)

PUSRYČIAI:

DUONBLYNIS - Blynas, kurį ji išsikepa iš sveikesnės mažai angliavandenių turinčios duonos mišinio kaip nuotraukoje apačioje. Tokį duonblynį, arba blyną-vaflį ji valgo su Philadelphia sūriu ir vienu arbatiniu šaukšteliu namuose gamintos uogienės užsaldintos Sukrinu (šaldytos uogos sutrintos su Sukrinu, nevirtos).



ARBA
KIAUŠINIENĖ. 
ARBA
DUONOS RIEKĖ - iš to pačio duonos mišinio, kaip nuotraukoje viršuje, su geltonu sūriu ir paprika. P.S. Duonos tešlą naudoti kaip blynų tešlą yra tikrai nebloga mintis! Pabandykite. 

PRIEŠPIEČ…