Malonumas gyventi

Neseniai perkaičiau Profesoriaus Alain Golay knygą 'Lieknėti be streso'.


Tai motyvuojanti knyga, kurioje nėra receptų ar mankštos režimų, tai daugiau filosofinė knyga, kurioje yra gerų patarimų, kai sutrinka motyvacija lieknėjant.

Knygoje sužinosite savo asmenybės tipą, o tai padės labiau suprasti save ir patirti mažiau streso. Jūs galite būti vienas iš tokių tipų: dominuojantis, analizuojantis, prisitaikantis ir kontroliuojantis. Priklausomai nuo to koks tipažas esate, rasite ir patarimų kaip jums parankiau maitintis ir kaip nepriaugti papildomo svorio.
Aš pavyzdžiui, esu prisitaikantis žmogus. Man svarbi kitų nuomonė, todėl svečiuose man sunku atsisakyti siūlomo maisto, nes, vajė, ką pagalvos! Todėl tokiems Golay pataria išmokti atsisakyti antros porcijos. Ką gi, bandysime.

Labiausiai man patikusi frazė, kurią pasiėmiau iš šios knygos ir pasakau sau jeigu mane apima stresas, po kurio, kaip žinome, seka bandymas ramintis maistu, buvo ši:

Svarbiausia mylėti gyvenimą ir įžvelgti jo paprastą grožį (Alexander Jollien, French philosopher).
Ištarkite ją tyliai ir pajuskite tą trapų gyvenimo grožį.



Man tai prisiminus pasidaro daug geriau.

Gero savaitgalio!

Komentarai

Rašyti komentarą