Chia pudingas - Keistas pusrytis

Kažkada anksčiau šis pusrytis man pasirodė keistas. Nors ingredientai jame labai patrauklūs. Prisivalgydavau šitos košės iki blogumo, o po pusvalandžio pasijusdavau alkana. Dabar pasižiūrėjau, kad tai buvo porcija dviem, o aš suvalgydavau ją viena. Oops. Bet iš kur tada alkis? :-) Gal dėl to, kad į darbą lėkdavau? Šiandien aš namuose ir iš vakaro pasidariau vieną porciją. Kol kas viskas gerai.

Chia sėklų pudingas su apelsinais ir kokosu (2-iems)
50 g chia sėklų
1dl kokoso pieno
4 valg.š. apelsino sulčių
2 arb. š. eritritolio dar vadinamo Sukrin (Lietuvoje tai Stevia saldiklių mišinys)
2 valg.š. kokoso miltų (arba 1 š. kokoso drožlių)
2 valg.š. migdolų
2 valg.š. goji uogų
1 apelsinas

1.       Sumaišyti chia sėklas, kokosų pieną, apelsino sultis ir saldiklį kartu ir padėti į šaldytuvą iki ryto.
2.       Ryte viską sumaišyti. Įberti kokoso drožlių, kapotų migdolų ir goji uogų.
3.       Valgyti košę su apelsino gabalėliais ant viršaus.  

PS Aš gal nedėčiau kokoso miltų. Jie tik sausina ir sprangina reikalą. 

(Šaltinis: Allers Lavkarbo Nr. 1/2014)  



Komentarai

  1. Oj koks skanus šitas pudingas! Tai mano vienas mėgstamiausių patiekalų. Niekada nuo jo nejaučiu alkio ir turiu daug energijos, nesuprantu kodėl Jums taip greit viskas susuvirškindavo, juk vien Chia sėklos ir Goji uogos turi tiek daug naudingų ir maistingų medžiagų, kurių reikia mūsų organizmui :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą