Sashimi

Vakar ištrūkau iš darbo vėlai, nes šefas yra perfekcionistas.
Buvo pusė devynių, bet norėjosi valgyti, o iki autobuso buvo jau likę tik 15 minučių, taigi staigiai užbėgau į Žuvies turgų Bergeno centre ir stvėriau Sashimį.
Sashimis - žalia lašiša ir jokių ryžių, jokių angliavandenių. Patarkuota ridiko po žuvia. Taigi low carb užkandis - liuks. Be to, norėjau žuvies.

Atėjau į stotelę ir galvoju, nu ką čia laukti pradėjau valgyti atsisėdus ant suoliuko. Stotelė buvo visai prieš kavinę, kur žmonės sėdėjo lauke ir gurkšnojo alų. Taigi neblogai ten įsikomponavau. Jie žiūri į mane, aš į juos. Tarpe eina pėstieji.

Staiga iš šono girdžiu kažkas sako: 'Skanaus!'
Kažkoks senyvas vyras eidamas pro šalį puolė man linkėti gero apetito.
- Ačiū, - atsakiau.
- Ar servetelę turi? - paklausė rūpestingas pagyvenęs norvegas.
Aš pasižiūriu į savo maišelį į kurį pardavėja supakavo mano sashimį ir tikrai, nėra servetėlės. 'Nu bet tikrai gerai vyriškis pastebėjo,' pagalvojau!
Vyriškis nuėjo, o aš suvalgiau savo sašimį. Tokia buvo mano vakarienė vakar.
Nuotraukos apačioje.  



Žuvų turgus

Koks Bergenas be laivų!?

Komentarai