2018 m. sausio 31 d., trečiadienis

Jeigu sunku laikytis low carb

LOW CARB MOKYKLA

Jeigu kartais yra sunku laikytis mažai angliavandenių turinčios mitybos, Norvegijos daktarė Sofie Hexeberg pataria tiesiog rinktis sveikus angliavandenius.
Dr. Sofie Hexeberg puiki Low carb žinovė.
Įvairūs angliavandeniai savo savybėmis skiriasi. Jeigu norisi laikytis mažai angliavandenių (low carb) turinčios mitybos, reikia apie angliavandenius šiek tiek išmanyti, teigia ji.


Geriausi angliavandeniai yra tie, kurių sudėtyje yra daug skaidulų, vitaminų, mineralų ir antioksidantų, bei kurie nežymiai pakelia gliukozės lygį kraujyje. Daržovės, riešutai, sėklos, uogos, riebūs pieno produktai turi nedaug angliavandenių.
Jeigu angliavandenių suvartojate mažiau nei 50 g per dieną, kurie išskirsto per tris valgymus, nėra taip svarbu kokius maisto produktus renkatės, nes pagrindiniai valgymai susidės iš riebalų ir baltymų - cukrus kraujyje pakils nežymiai.

Vaisiai, ankštinės daržovės ir pilni grūdai turi savyje daugiau angliavandenių ir labiau pakelia cukraus lygį kraujyje. Šiuos produktus gali saikingai vartoti sveiki liekni žmonės, kurie jų pavartoję  jaučiasi gerai.
Ankštiniai.

Veganiškos salotos 
Jeigu kyla noras valgyti daugiau angliavandenių, reiktų rinktis produktus, kurie mažiausiai pakelia cukraus lygį kraujyje, pavyzdžiui, rupi duona (kaip ši kokosinė) su daug rugių ir pilnais grūdais, pilno grūdo makronai ir laukiniai rudieji ryžiai. Kuo daugiau angliavandenių suvartojame, tuo svarbiau, kad produktas būtų kuo rupesnis.    



Tokie produktai, kaip bandelės, pyragai, saldainiai, saldūs gėrimai, balta duona, balti ryžiai, makaronai, vermišeliai, bulvės turi DAUG angliavandenių. Juos reikėtų vartoti labai saikingai arba iš viso atsisakyti.


Linkėjimai nuo Sofie Hexeberg.         

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą